Artikel 15 - klachtenregeling
Heb je een klacht? Vervelend.
We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.
Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.
Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
Je kunt een klacht over onze producten of service ook indienen bij de Europees ODR-platform maar we helpen je natuurlijk liever eerst zelf. Mail ons op klantenservice@goedkoopstehobby.nl of stuur ons een Pb berichtje op facebook.
Voor iedereen die houdt van simpel en helder, hebben we onze algemene voorwaarden in duidelijke taal opgeschreven. Vinden we zelf ook fijn.
Of verheugde je je op een stevige juridische tekst? Geen zorgen. Die hebben wij hier staan!
We hebben geprobeerd deze voorwaarden zo simpel en helder mogelijk te houden. Het is dus niet nodig je om de oren te slaan met definities. Maar wel leuk.
Wij zijn Firma Bram Molenaar (goedkoopstehobby.nl).
Goedkoopstekralen.nl - Goedkoopstekaartenmaken.nl - Goedkoopsteklei.nl - Goedkoopstehomedeco.nl
Mailen:Klantenservice@goedkoopstehobby.nl
Vriend worden:Facebook.com/goedkoopstehobby.nl
Dit is ons KvK-nummer: 64519716
Dit is ons BTW-identificatienummer: NL855701444b01
Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten. Als je iets bij ons koopt of hebt gekocht, natuurlijk. Anders is het niet zo toepasselijk.
Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden. Als de verschillende voorwaarden elkaar tegenspreken, kies jij de meest gunstige. Maar zie ook lid 3.
Wij doen niet zo moeilijk.
We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Beloofd.
Je doet online zaken met ons in een veilige webomgeving.
Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.
Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze site. Het is natuurlijk wel handig als je de (digitale) bon goed bewaart.
Heb je het product binnen gekregen en ben je er niet blij mee? Dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden en dan binnen 14 dagen retourneren. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug.
"Daarom" accepteren we ook als reden.
Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.
Verzending naar Goedkoopstehobby.nl is gratis wanneer u kiest voor een waardebon, kiest u voor geld terug dan vragen wij u om de verzendkosten zelf te dragen.
Zodra jij binnen 14 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij dit:
Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:
Komen we er echt niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen drie maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Als je daarvoor kiest, vinden wij dat oprecht jammer. Maar we respecteren je keuze. Of check de link van de ODR https://www.eccnederland.nl/nl/online-dispute-resolution-odr
Dit waren onze algemene voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.
Ohja, wil je nog meer lezen - check dan onze juridische algemene voorwaarden.