Klachtenregeling / Algemene voorwaarden


Artikel 15 - klachtenregeling


Heb je een klacht? Vervelend.
We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.
Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.
Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
Je kunt een klacht over onze producten of service ook indienen bij de Europees ODR-platform maar we helpen je natuurlijk liever eerst zelf. Mail ons op klantenservice@goedkoopstehobby.nl of stuur ons een Pb berichtje op facebook.

ALGEMENE VOORWAARDEN

Voor iedereen die houdt van simpel en helder, hebben we onze algemene voorwaarden in duidelijke taal opgeschreven. Vinden we zelf ook fijn.

Of verheugde je je op een stevige juridische tekst? Geen zorgen. Die hebben wij hier staan!

DEFINITIES

Artikel 1.

We hebben geprobeerd deze voorwaarden zo simpel en helder mogelijk te houden. Het is dus niet nodig je om de oren te slaan met definities. Maar wel leuk.

  1. Klant. Koning.
  2. Service. Onze obsessie.
  3. Specialisme. Onze specialiteit.

IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER

Artikel 2.

Wij zijn Firma Bram Molenaar (goedkoopstehobby.nl).

  1. Wij zijn ook:

Goedkoopstekralen.nl - Goedkoopstekaartenmaken.nl - Goedkoopsteklei.nl - Goedkoopstehomedeco.nl

  1. Je kunt ons zo bereiken:

    Mailen:Klantenservice@goedkoopstehobby.nl

    Vriend worden:Facebook.com/goedkoopstehobby.nl

  2. En als je van lange nummers houdt:

    Dit is ons KvK-nummer: 64519716
    Dit is ons BTW-identificatienummer: NL855701444b01

TOEPASSELIJKHEID

Artikel 3.
  1. Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten. Als je iets bij ons koopt of hebt gekocht, natuurlijk. Anders is het niet zo toepasselijk.

  2. Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden. Als de verschillende voorwaarden elkaar tegenspreken, kies jij de meest gunstige. Maar zie ook lid 3.

  3. Wij doen niet zo moeilijk.

HET AANBOD

Artikel 4.

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Beloofd.

DE OVEREENKOMST

Artikel 5.
  1. Je doet online zaken met ons in een veilige webomgeving. 

  2. Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.

  3. Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze site. Het is natuurlijk wel handig als je de (digitale) bon goed bewaart.

HERROEPINGSRECHT

Artikel 6.
  1. Heb je het product binnen gekregen en ben je er niet blij mee? Dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden en dan binnen 14 dagen retourneren. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug.

  2. "Daarom" accepteren we ook als reden.

  3. Aanmelden is makkelijk en simpel via https://www.goedkoopstekralen.nl/site/add_return.php
  4. Of doe er een briefje bij in wat jouw order nummer is en jouw retourgegevens.

VERPLICHTINGEN TIJDENS BEDENKTIJD

Artikel 7.

Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.

VERZENDKOSTEN IN GEVAL VAN HERROEPING

Artikel 8.

Verzending naar Goedkoopstehobby.nl is gratis wanneer u kiest voor een waardebon, kiest u voor geld terug dan vragen wij u om de verzendkosten zelf te dragen.

VERPLICHTINGEN VAN GOEDKOOPSTSHOBBY BIJ HERROEPING

Artikel 9.

Zodra jij binnen 14 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij dit:

  • We sturen na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging, en;
  • We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug.
  • Vergeet niet uw retour bij ons aan te melden : http://www.goedkoopstekralen.nl/site/add_return.php

UITSLUITING HERROEPINGSRECHT

Artikel 10.

Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  • Producten die u gebruikt heeft.

DE PRIJS

Artikel 11.
  1. Zie artikel 4.
  2. Er is geen verschil tussen de prijzen in onze winkel en op onze website.
  3. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw. zakelijk klant ziet ex. btw

CONFORMITEIT EN GARANTIE

Artikel 12.
  1. Zie artikel 4.
  2. Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.

LEVERING EN UITVOERING

Artikel 13.
  1. Wij doen ons best om jou goed van dienst te zijn. Daar zijn we een beetje obsessief in.
  2. Leveringen zijn binnen 72uur.
  3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo'n vervangend artikel mag je altijd ruilen.
  4. Als een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.

BETALING

Artikel 14.
  1. Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct na ontvangst je bestelling in orde.
  2. Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

KLACHTENREGELING

Artikel 15.
    1. Heb je een klacht? Vervelend.
    2. We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.
  1. Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.
  2. Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
  3. Je kunt een klacht over onze producten of service ook indienen bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via: www.webwinkelkeur.nl Maar we helpen je liever zelf. Zie artikel 3, lid 3.

GESCHILLEN

Artikel 16.

Komen we er echt niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen drie maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Als je daarvoor kiest, vinden wij dat oprecht jammer. Maar we respecteren je keuze. Of check de link van de ODR https://www.eccnederland.nl/nl/online-dispute-resolution-odr

 

AANVULLENDE OF AFWIJKENDE BEPALINGEN

Artikel 17.

Dit waren onze algemene voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.

Ohja, wil je nog meer lezen - check dan onze juridische algemene voorwaarden. 

 
Aantal verkeerd opgegeven! U heeft niet genoeg punten. Er zijn nog artikel(en) op voorraad! Toegevoegd aan de winkelwagen. lees meer › ‹ sluiten Filters worden geladen... Producten worden geladen... Goedkoopstehobby.nl maakt gebruik van cookies. Bezoek je onze site, dan ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Akkoord Geen resultaten voor